Są produkty, których nikomu nie trzeba przedstawiać, ale ich reklamy zawsze wprawiają odbiorcę w dobry nastrój. Tak jest z Coca Colą, która od wielu lat króluje nie tylko na polskich, ale również na stołach ludzi ze wszystkich krajów świata. Doskonały smak i odpowiedni stopień zawartości bąbelków to połączenie, którego nie udało się powtórzyć żadnej innej firmie produkującej napoje gazowane mimo, że wiele z nich próbowało to zrobić. Trafione w punkt reklamy i hasła przemawiające do ludzi to tak naprawdę wszystko, czego potrzebuje dobry produkt żeby zaistnieć.

Intermarche stawia na zadowolenie klientów, dlatego obecność w jego ofercie Coca Coli jest zwyczajnie obowiązkowe. Popularność tego napoju podbiła niejedną grupę zarówno młodych, starszych, jak i całkiem malutkich osób. Ta słodycz i chłód wyjętego prosto z lodówki napoju postawi na nogi i doładuje energią każdego, kto wyciągnie po niego rękę.